Greito pasirinkimo kintamumo lentelė.

Širdies susitraukimo dažniui matuoti dėvėkite transmiterį. Prieš treniruotę apliekite vandeniu elektrodus ant dirželio ir įsitikinkite, kad jie gerai sudrėkinti. Prijunkite konektorių prie dirželio. Pasireguliuokite dirželio ilgį, kad jis gulėtų patogiai ir būtų tvirtai įtemptas. Greito pasirinkimo kintamumo lentelė diržą aplink krūtinę kiek žemiau krūtinės raumenų ir susekite jį.

Įsitinkinkite, kad elektrodai betarpiškai liečiasi su oda, o transmiterį pasukite taip, kad Polar ženklas būtų ties krūtinės viduriu.

Saviugda Socialinis žmogaus evoliucijos veiksnys yra paveldimumo kintamumas. Koks žmogaus evoliucijos veiksnys įvardijamas kaip socialinis.

Po treniruotės atjunkite konektorių nuo dirželio tam, kad prailginti jo baterijos gyvavimo trukmę. Prakaitas ir drėgmė sušlapina elektrodus ir transmiteris būna veikiantis. Tai trumpina baterijos gyvavimo trukmę. Peržiūrėkite skalbimo instrukciją Svarbi informacija. Peržiūrėkite skalbimo instrukciją Important Information.

Normalių kūdikių poligrafiniai tyrimai per pirmuosius šešis gyvenimo mėnesius. Kiekvienas kūdikis buvo priimtas val.

Jei pirmą kartą naudojate greičio, kadensijos, bėgimo ar GPS sensorių pirmą kartą, peržiūrėkite Naujo priedo naudojimas. Sporto profilio nustatymai aprašyti Sporto profilių nustatymai. Pradėkite treniruotę spausdami OK. Treniruočių kompiuteris įjungia prieš-treniruotės režimą.

Pirmas sąraše visada tas profilis, kuris buvo naudotas paskutinį kartą. Daugiau informacijos rasite Quick menu greitasis meniu.

Į prieš-treniruotės režimą grįšite paspaudę BACK.

Kaip taisyklingai glaistyti sienas?

Jei profilio nustatymuose įjungtas kuris nors sensorius, tai treniruočių kompiuteris automatiškai pradės ieškoti signalo.

Varnelė reiškia, kad signalas aptiktas. Jei sensorius nerastas, ekrane jo vietoje pasirodo trikampis su šauktuku. Kai sensoriai ieškomi ekrano apšvietimo naudoti negalima!

Jei ekrano apšvietimas įjungtas, sensorių paieška negalima. Kai treniruočių kompiuteris suranda visus signalus, spauskite OK. Recording started pasirodo ekrane ir Jūs galite pradėti treniruotę. Treniruotė su Polar ZoneOptimizer ZoneOptimizer funkcija leidžia patikslinti Jūsų asmenines sporto zonas širdies susitraukimo dažnio ribas prieš aerobines treniruotes.

Greito pasirinkimo kintamumo lentelė kiekvieną treniruotę ji stebi Jūsų širdies susitraukimo dažnio kintamumą ir nustato kaip intensyviai galite treniruotis.

bitcoin tinklaraštis kuris uždirba daug pinigų dvejetainiams opcionams

Tada visos Jūsų sporto zonos yra patikslinamos. Tai leis kasdien treniruotis teisingu intensyvumu, kad išvengtumėte persitreniravimo ar nepakankamo treniravimosi. ZoneOptimizer funkcija skirta sveikiems suaugusiems Kai kurios širdies ir kraujagyslių ligos gali įtakoti ŠSDK ir ZoneOptimizer nustatymas gali nepavykti arba nurodyti žemesnes ribas.

Tai gali būti per aukštas kraujo spaudimas ar širdies aritmija permušimai. Kai kurie vaistai taip pat gali turėti poveikį. Kaip veikia Polar ZoneOptimizer funkcija? Ar pažįstamas tas jausmas, kai treniruotėje nebaisus joks intensyvumas ir atrodo, kad aukštu tempu galėtumėte judėti dar ilgai?

S&P 500 indekso ištakos

O kartais jaučiatės tokie apsnūdę ir visiškai nenorite treniruotis? Tai todėl, kad Jūsų kūno fiziologinė būsena kasdien kinta. Kai kūnas nepailsėjęs, Jūsų negalite treniruotis taip intensyviai, kaip tai daytumėte po gero poilsio.

Jūsų kūno fiziologinę būklę atspindi širdies susitraukimo dažnio kintamumas. Kadangi ZoneOptimizer funkcija pagrįsta širdies susitraukimo dažnio kintamumu, ji žinos kam pasirengęs Jūsų organizmas.

Zone Optimizer funkcija padeda tiksliau išnaudoti Sport Zones funkciją per kiekvieną treniruotę, nes tikslinės ribos priderinamos prie Jūsų savijautos.

Paskolos internetu ilgesniam laikui Pskola Nepamirškite, kad šie paskolų teikėjai savo ištikimus pskola visada mėgsta. Turite būti dirbantis asmuo, kurio. Maksimali bendros vartojimo kredito kainos rekomenduojama visada naudotis interneto svetainėje. Konkretus jų dydis esą priklauso bet nereikės mokėti palūkanų.

Daugiau informacijos apie sporto zonas greito pasirinkimo kintamumo lentelė Polar sporto zonos. ZoneOptimizer patikslina Jūsų širdies susitraukimo dažnio tikslines zonas pagal Jūsų esamą savijautą. Kai Jūsų širdies susitraukimo dažnio kintamumas yra didelis, tai kūno fiziologinė būklė yra gera ir Jūs galite treniruotis aukštu intensyvumu. ZoneOptimizer tai žino ir pasiūlo treniruotis su aukštesnėmis ribomis.

Kai kūnas greito pasirinkimo kintamumo lentelė pavargęs, tai ŠSD kintamumas yra mažas ir tikslinės ribos greito pasirinkimo kintamumo lentelė pažeminamos.

greito pasirinkimo kintamumo lentelė

Todėl vieną dieną ZoneOptimizer sako, kad Jūsų lengvo intensyvumo treniruotė bus tarp dūžių per minutę dpm. O kitą dieną, kai Jūs nepailsėjęs ir neatsistatęs, lengvas intensyvumas jau gali būti tarp dpm. ZoneOptimer leis kasdien treniruotis teisingu intensyvumu, kad gautumėte maksimalią naudą iš kiekvienos treniruotės.

Tam ji naudoja Jūsų ankstesniu ŠSD kintamumo duomenisir juos lygina tarpusavyje. Be ZoneOptimizer Jūs galite įvertinti savo fiziologinę būsena atsižvelgdamas į tai, kaip greitai ir lengvai galite atlikti treniruotę konkrečioje zonoje. Prieš nustatydami ZoneOptimizerpatikrinkite, ar nesatę keitę ŠSD ribų ir jos paliktos tokios, kaip nustatyta iš anksto. Ekrane pasirodis anksčiau naudotas sporto profilis ir atgalinės eigos chronometras po EKG grafiko ikona.

EUR-Lex Access to European Union law

Pasiruošimas treniruotei: ŠSD kintamumas labai įvairus. ZoneOptimizer nustatymas prasideda. Palengva didinkite tempą, kol ŠSD kils iki dpm. Maždaug 2 minutes išlaikykite nuo 70 dpm iki dpm tempą. Šitokį tempą pasieksite lengvai eidami arba stovėdami. Būtent šioje fazėje aiškiausiai matosi Jūsų fiziologinė būsena, nes ŠSD kintamumas labai įvairus. Kai pirma nustatymo dalis baigiasi, išgirsite aliarmą. Tęskite apšilimą lengvu intensyvumu.

Pamažu didinkite tempa, kad ŠSD pakiltų iki — dpm iki 2 minučių. Tai galite padaryti eidami sparčiu žingsniu arba palengva bėgdami ar mindami per apšilimą. Šioje fazėjė ŠSD kintamumas toliau mažėja ir kūnas parengiamas aukšto intensyvumo darbui. Kai antra ZoneOptimizer nustatymo dalis baigsis, išgirsite aliarmą. ZoneOptimizer nustatymas gali baigtis ir šiame etape, jei ŠSD kintamumas buvo pakankamas.

Širdies susitraukimo dažnio kintamumas suvienodėja. Šioje fazėje ŠSD kintamumas pasidaro greito pasirinkimo kintamumo lentelė mažas arba visai suvienodėja.

S&P 500 indekso sudėtis

Po kintamumo suvienodėjimo visos Jūsų sporto zonos pritaikomos prie esamos organizmo greito pasirinkimo kintamumo lentelė Paskutinė fazė gali trukti net iki 6 minučių, o ŠSD turi būti aukštesnis nei dpm bent jau 30 sekundžių arba kol kintamumas suvienodėja. Kai trečioji nustatymo dalis baigsis, išgirsite aliarmą. Po atlikto nustatymo ekrane pasirodo: Default sport zones heart rate zones in use. Vadinasi, kad nustatymas nepasisekė. Polar sporto zonos, kurios buvo nustatytos iš anksto pvz.

Sport zones optimized. Heart rate zones on higher level. Ribos yra aukštesnės palyginti su vidutinėmis Jūsų ZoneOptimizer ribomis. Todėl šiandien galite treniruotis didesniu intensyvumu.

Heart rate zones on normal level. Ribos, palyginti su įprastinėmis ZoneOptimizer ribomis, pakeltos arba pamažintos ne daug.

Galite treniruotis įprastu tempu. Heart rate zones on lower level. Ribos, palyginti su įprastinėmis ZoneOptimizer ribomis, pamažintos ne daug. Kai atlikote nustatymą ir perskaitėte žinutę, paspauskite bet kurį mygtuką, išskyrus LIGHT, kad iš ekrano dingtu pranešimas ir tęskite savo treniruotę.

Admiral Markets Group apima šias įmones:

Nepamirškite, kad 1 ir 2 fezės truks ne mažiau 2 minučių kiekviena. Paskutinė fazė gali trukti net iki 6 minučių, o ŠSD turi būti aukštesnis nei dpm bent jau 30 sekundžių arba kol kintamumas suvienodėja. Jei nuo paskutinio ZoneOptimizer nustatymo praėjo mažiau nei valanda, duotos ribos nebūtinai yra teisingos.

panda uždirba internetu olimpinės prekybos dvejetainių opcionų forumas

Ekrane kelioms sekundėms parodomas ekrano vaizdo numeris. Ekrane pateikiama informacija priklauso nuo to, kokius sensorius naudojate, kurios funkcijos aktyvuotos ir kuris sporto profilis naudojamas Apačioje esančios lentelės pateikia galimus variantus. Šiuose pavyzdžiuose naudojamas 3 eilučių informacijos pateikimo būdas.